Czasami aby móc zacząć używać nową metodę, należy zapoznać się i zrozumieć teorię. Tak też zrobiliśmy tym razem! Poranną sesję rozpoczęliśmy od poznania styli uczenia się Kolba i Cyklu Doświadczalnego Uczenia się. Sesję przeprowadził dla nas Dan, uczestnik z Estonii, który ma duże doświadczenie trenerskie w tym temacie. Dan przeprowadził nas krok po kroku przez część teoretyczną, a uczestnicy po każdym bloku mieli możliwość dzielenia się swoimi przemyśleniami z innymi uczestnikami. Zaczęli od pracy w pracach, a w raz z upływem czasu powiększały się też grupy. To wprowadzenie pozwoliło nam zrozumieć formę ewaluacji grupowej, którą wykorzystali twórcy gier do konstruktywnej oceny swoich gier. Po wyciągnięciu wniosków, nadszedł czas na implementację zmian. Ostatnie poprawki i gry były gotowe na kolejne testowanie! Tym razem udaliśmy się do Stowarzyszenia ZMW Przybyszewo, zaprzyjaźnionej organizacji młodzieżowej. Uczestnicy szybko się dowiedzieli, że nie potrzebują płynnie znać język ojczysty aby dobrze się bawić oraz być w stanie wzmacniać kompetencje językowe młodzieży! Wiecie co? Młodzież to dopiero potrafi dać feedback! 

Projekt współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+.

 



Galeria zdjęć: