Nowoczesny wolontariat - czyli jak nowoczesne technologie mogą usprawn
Szkolenie rozwijające dla koordynatorów wolontariatuSzkolenie obejmować będzie tematykę z zakresu narzędzi wspierających różne obszary współpracy z
wolontariuszami: planowania działań i delegowania zadań, promocji wolontariatu, komunikacji z
wolontariuszami.
Omówimy użyteczne narzędzia między innymi takie jak:
- ZOOM - platforma do wideokonferencji, prowadzenia spotkań i współpracy online
- Microsoft Teams - usługa internetowa oparta na chmurze zawierająca zestaw narzędzi i usług służących współpracy zespołowej
- Padlet - aplikacja, wirtualna tablica, która służy do dzielenie się zasobami z innymi użytkownikami
- WordWall - prosty sposób tworzenia własnych materiałów dydaktycznych. Testy, łączenie w pary, gry słowne i wiele więcej.
- Trello - aplikacja pomaga we współpracy i wykonywaniu większej liczby zadań. Tablice, listy i karty Trello umożliwiają zespołom organizację i szeregowanie projektów w przystępny, elastyczny i praktyczny sposób.
- Asana - najprostszy sposób na zarządzanie projektami i zadaniami. Zarządzaj całą pracą swojego zespołu w jednym miejscu i zwiększaj odpowiedzialność.
- Canva - internetowe narzędzie umożliwiające tworzenie projektów graficznych.
- Spotkanie z uwagi na specyfikę odbędzie się online. Prosimy by każdy uczestnik korzystał z własnego komputera, używa na co dzień.
Prosimy o wcześniejsze zapisanie się u koordynatorki wiktoria@fundacja-cat.pl
Do spotkania będzie można dołączyć za pomocą linku:
https://us02web.zoom.us/j/87045558167...
lub dzięki
Meeting ID: 870 4555 8167
Hasło: 331743
Dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://fb.me/e/Q2Bjq95E