"Intercultural Dialogue Through Music"
Zajęcia dotyczyły zróżnicowania kulturowego, stosunku do innych kultur,stereotypów. Trenerzy używali metod nieformalnej edukacji. Podczas zajęć muzycznych mieliśmy za zadanie skomponowanie własnego utworu muzycznego. Pracując w grupie stworzyliśmy rockową piosenkę.Podczas zajęć wykorzystano zabawę z imionami, gry integracyjne, budujące zespół,energizery. Podczas wielu warsztatów pracowaliśmy w grupach m.in. przygotowując plakat o naszym kraju i związanych z nim stereotypach, tworzyliśmy pomysły na nowe projekty Erasmus +. Innym zadaniem w grupach było wymyślenie naszej własnej kultury wraz we wszystkimi elementami ją tworzącymi.
Organizatorzy spisali się bardzo dobrze. Widać było ich zaangażowanie i wkład
organizacji PRAXIS EUROPE. Chciałabym wziąć udział w ich projektach. Trenerzy,zwłaszcza Ira, wykazali się ogromną wiedzą i entuzjazmem oraz dużym
zaangażowaniem.Nauczyłam się podstaw gry na perkusji, pracy w zespole, uczestniczyliśmy w procesie nagrań w studiu nagraniowym.