Co będzie się działo?

Nowoczesny wolontariat, czyli jak nowoczesne technologie mogą usprawnić pracę koordynatora wolontariatu

Szkolenie obejmować będzie tematykę z zakresu narzędzi wspierających różne obszary współpracy z wolontariuszami: planowania działań i delegowania zadań, promocji wolontariatu, komunikacji z wolontariuszami. Podczas szkolenia omówione zostaną następujące narzędzia, tj.: ZOOM, Microsoft Teams, Padlet, WordWall, Trello, Asana, Canva.

Uwaga! Szkolenie odbędzie się ONLINE NA PLATFORMIE https://zoom.us/. Rekomendujemy używanie komputera, z którego na co dzień Państwo korzystają.

Obowiązują wcześniejsze zapisy mailowe: karolina@fundacja.cat.pl

 

Kiedy: 19.10.2021

O której: 10:00 – 11:30

Gdzie: online, platforma Zoom

By poznać wszystkie szczegóły, dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://fb.me/e/OYB7c2ma