Szkolenie obejmować będzie tematykę z zakresu narzędzi wspierających różne obszary współpracy z

wolontariuszami: planowania działań i delegowania zadań, promocji wolontariatu, komunikacji z

wolontariuszami.

 

Omówimy użyteczne narzędzia między innymi takie jak:

  • ZOOM - platforma do wideokonferencji, prowadzenia spotkań i współpracy online
  • Microsoft Teams - usługa internetowa oparta na chmurze zawierająca zestaw narzędzi i usług służących współpracy zespołowej
  • Padlet - aplikacja, wirtualna tablica, która służy do dzielenie się zasobami z innymi użytkownikami
  • WordWall - prosty sposób tworzenia własnych materiałów dydaktycznych. Testy, łączenie w pary, gry słowne i wiele więcej.
  • Trello - aplikacja pomaga we współpracy i wykonywaniu większej liczby zadań. Tablice, listy i karty Trello umożliwiają zespołom organizację i szeregowanie projektów w przystępny, elastyczny i praktyczny sposób.
  • Asana - najprostszy sposób na zarządzanie projektami i zadaniami. Zarządzaj całą pracą swojego zespołu w jednym miejscu i zwiększaj odpowiedzialność.
  • Canva - internetowe narzędzie umożliwiające tworzenie projektów graficznych.
  • Spotkanie z uwagi na specyfikę odbędzie się online. Prosimy by każdy uczestnik korzystał z własnego komputera, używa na co dzień.

 

Prosimy o wcześniejsze zapisanie się u koordynatorki wiktoria@fundacja-cat.pl

Do spotkania będzie można dołączyć za pomocą linku: 

https://us02web.zoom.us/j/87045558167...

lub dzięki 

Meeting ID: 870 4555 8167

Hasło: 331743

 

Dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://fb.me/e/Q2Bjq95E