Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• przygotowywanie i administrowanie dokumentacją finansową realizowanych projektów
• zarządzanie płatnościami, wykonywanie raportów finansowych związanych z miesięcznymi wydatkami fundacji oraz wydatkami poszczególnych projektów
• organizację pracy biura (regulowanie należności, administrowanie obiegiem dokumentów, obsługę korespondencji przychodzącej/ wychodzącej, zaopatrzenie w materiały biurowe, promocyjne)
• współpracę w zakresie spraw organizacyjnych związanych z realizowanymi przez fundację projektami

Od kandydatów do pracy na tym stanowisku oczekujemy:
• doświadczenia w związanego z różnymi rozliczeniami finansowymi, realizacją umów, rozliczaniem faktur i innych dowodów księgowych
• doświadczenia wskazującego na rozumienie zadań związanych z koordynowaniem pracy biura oraz administracją
• znajomości podstaw księgowości niezbędnych do współpracy z biurem rachunkowym
• dobrej znajomości programów pakietu Office
• dobrej, praktycznej znajomości języka angielskiego /współpraca z obcokrajowcami/
• systematyczności i bardzo dobrej umiejętności organizacji pracy własnej
• analitycznego myślenia
• motywacji do pracy
• doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych, działalności w kołach naukowych, organizacjach hobbystycznych lub przy realizacji własnych nieformalnych projektów będzie mile widziane

OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia /z możliwością przedłużenia i umowy o prace - wszystko zależy od tego czy projekty zostaną zaakceptowane i od tego jak aplikant sprawdzi się na stanowisku:)/
- możliwość zdobycia doświadczenia
- udział w szkoleniach zawodowych w kraju i za granicą

miłą atmosferę pracy.
MINIMALNE WYKSZTAŁCENIE:
Średnie ogólnokształcące

CV I LISTY MOTYWACYJNE - prosimy słać na adres: fundacja.cat@gmail.com do 22.12.2014.Przewidujemy rozmowy kwalifikacyjne. O wynikach rekrutacji powiadomimy do 31.12.2014.